Re: OT: Jak trochu napřímit koleno z mědi

Ales Prochaska prochaska na alsoft.cz
Úterý Říjen 11 11:56:47 CEST 2011

Casem castecne ztvrdne, ale zustane mekci uz naporad. Taky se
samozrejme zpevni tim ohybanim a taky se da ohrat a pomalu chladnout
(u medi funguje "kaleni" obracene nez u oceli).

Ales Prochaska