Internetovy nakup
Milan B.
milan na bastl.sk
Úterý Říjen 11 10:12:54 CEST 2011
On 11. 10. 2011 9:53, RV wrote:
> Z toho co pisete mi to prijde, ze provozovat eshop je neco na urovni
> trhu v Bangladesi.
>
> Provozovatel v podstate jen zajisti domenu (stanek) a prodava. Vse
> ostatni se deje globalne a NEKDO to cele sefuje.
>
Skor je to tak, ze nejaka firma - vacsinou velkosklad alebo
velkodistributor - poskytuje svojim zmluvnym partnerom okrem provizie aj
webovu aplikaciu naviazanu priamo na ich sklad.
To nie je ziadna konspiracia a ani velky brat - je to standardny model
distributor-koncovy predajca, kde podpora predaja od ditributora
obsahuje aj poskytnutie e-shopu.
> To prece nemuzete myslet vazne.
Je to tak. Nie raz sa mi stalo, ze ked som zhanal nejaku menej beznu vec
tak som ju nasiel s uplne rovnakym popisom na desiatkach e-shopov, spolu
s rovnakym podobnym tovarom - a na sklade to nikto nemal. Alebo to mali
vsetci.
-m-
>
> Radek Vicek
>
> Dne 11.10.2011 9:40, Pavel Kadečka napsal(a):
>> Eshop je rozhraní pro zákazníky, tam vůbec nemusí být informace o
>> nákupní ceně. Resp. tam možná je, ale jen jako výchozí údaj pro
>> koncovou cenu (= nákup plus marže), to, co jim pak fakturuje dodavatel
>> / velkoobchod s tím nemusí být nijak pevně provázané.
>>
>> Pak ty eshopy jsou často navěšené na jeden systém, mají naprosto
>> stejný sortiment s naprosto stejnou dostupností, liší se jen cena,
>> barvy a logo na webu, takže za tu chybu může někdo v tom globálním
>> systému. Eshop v tom pak je poměrně nevině.
>>
>> P.K.
>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
Další informace o konferenci Hw-list