Internetovy nakup

RV vicek.radek na cpost.cz
Úterý Říjen 11 10:12:40 CEST 2011

Ale to, ze ruzne eshopy berou z jednoho skladu a pouzivaji stejne
rozhrani neznamena, ze kazdy eshop neni samostatny ZODPOVEDNY subjekt.
Jak si muzete vsimnout kazdy ma nejakeho provozovatele a ten za prodej a
jeho zakonnost zodpovida.

Navic si vsimnete, ze to zbozi na ktere jste dal odkazy NEMA stejne
ceny. Cenu si totiz urcuje kazdy eshop sam. Treba proto, ze ma jine
mnozstevni slevy u velkoobchodu.

Radek Vicek