Re: OT Pračka a magnetický odvápňovač

Martin Electro electromartin7 na gmail.com
Úterý Říjen 11 09:28:07 CEST 2011

Mam taky elektronicky doma (vlastna vyroba) a funguje celkom fajn, kamen sa
v malom tvori aj tak, ale ide podstatne lahsie odstranit a je ho ovela
menej.

S pevnymi magnetmi mam zaujimavu skusenost u spalovacieho motoru -
davnejsie, este za cias motoriek MZ251 :-) som dal na privodnu hadicku do
karbosa voci sebe 2 magnety z repraku, lebo mi mierne dymila (z M2T oleja co
sa daval do benzinu). Po tejto uprave, motorka uplne prestala dymit a mal
som pocit ze aj o malicko lepsie tahala - ma niekto skusenosti s tymto?

Martin