Internetovy nakup

Úterý Říjen 11 09:14:05 CEST 2011

2011/10/11 RV <vicek.radek na cpost.cz>:
> Je to i obracene - kdysi jsem kupoval blesk k fotaku - a vychytal jsem
> nastesti okamzik kdyz byl v eshopu za 10.000Kc (zdrazovalo se) - objednal a
> prisel mi mail o potvrzeni objednavky na tuto castku. Za 10 minut mi prisel
> druhy mail s fakturou kde bylo 12.000Kc a na webu uz byly nove ceny.
>
> Sice se vztekali, ale kdyz jsem to zjistoval tak uz ten potvrzovaci mail z
> eshopu je uzavrenim smlouvy o koupi a neni mozne se z neho jednoduse
> vyvazat. Nastesti byli solidni a nakonec zbozi dodali.

A co chyba v systému? Jednou jsem někde v eshopu narazil na LCD
monitor, který stál neobvykle málo (jako by tam chyběla první číslice,
takže stál asi 700 místo 6700), tak jsem se tam zeptal, jestli je ta
cena správně, protože to bych si ho hned objednal. Odpověděli, že
děkujou za upozornění, cena je samozřejmě vyšší.

V případě toho vašeho blesku to v nejhorším případě prodali bez marže,
ale u toho LCD monitoru by to byla těžká ztráta.

P.K.