Internetovy nakup

AZE aze na seznam.cz
Úterý Říjen 11 09:11:46 CEST 2011

Dík. Ještě rozšířím dotaz na objednávku emailem a telefonicky. To je také na
dálku. Platilo by to i v tomto případě?
AZE

----- Original Message -----
From: "RV" <vicek.radek na cpost.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Tuesday, October 11, 2011 9:07 AM
Subject: Re: Internetovy nakup

Dulezite je, ze jste uzavrel smlouvu o koupi na dalku - tim jste si ho
defakto koupil (i kdyz jej jeste fyzicky nemate) a uz neni dulezite jak
si zbozi prevezmete.

Je to i obracene - kdysi jsem kupoval blesk k fotaku - a vychytal jsem
nastesti okamzik kdyz byl v eshopu za 10.000Kc (zdrazovalo se) -
objednal a prisel mi mail o potvrzeni objednavky na tuto castku. Za 10
minut mi prisel druhy mail s fakturou kde bylo 12.000Kc a na webu uz
byly nove ceny.

Sice se vztekali, ale kdyz jsem to zjistoval tak uz ten potvrzovaci mail
z eshopu je uzavrenim smlouvy o koupi a neni mozne se z neho jednoduse
vyvazat. Nastesti byli solidni a nakonec zbozi dodali.

Radek Vicek