poškozený boot sektor na HD ??

Milan B. milan na bastl.sk
Pondělí Říjen 10 16:15:51 CEST 2011

On 10. 10. 2011 15:46, gatilo wrote:
>   10.10.2011, 15:41:34
>
> Dat instalacni CD a driveri na jedno CD bez toho ze by jste porusil
> zakon nebo licencni podminky asi muzete. Bohuzel, ma to jednu drobnou
> vadu na krase, a to tu, ze je to k prdu, neb to nebude fungovat.
> Aby widle pri instalaci nasly a pouzily prislusny ovladac, musite
> take prislusne upravit instalacni skript.
> Jiste, neni zalobce, neni soudce. Prakticky je takova vec
> nevymahatelna, ale to nic nemeni na veci, ze se to nesmi.

U nas sa to smie:

(1) Oprávnený užívateľ rozmnoženiny počítačového programu môže bez
súhlasu autora vyhotoviť rozmnoženinu tejto rozmnoženiny počítačového
programu alebo vykonať na nej úpravu alebo preklad, ak je takáto
rozmnoženina, úprava alebo preklad nevyhnutný na
a) prepojenie počítačového programu s počítačom na účel a v rozsahu, na
ktorý bol nadobudnutý, vrátane opráv chýb v počítačovom programe,
b) nahradenie oprávnene nadobudnutej rozmnoženiny počítačového programu
(záložná rozmnoženina).

-m-