Bateriove svetlo do sklepa.

Stanislav Šmejkal smejkal na smejkal.com
Pondělí Říjen 10 12:04:00 CEST 2011

Myslim si, ze byste mel obcas cist i jine cteni nez ekologisticke zvasty.

Mam pomerne velky dum a za posledni roky jsem krome prace neprotopil ani korunu,
protoze uz tri roky topim drevem ze zbouraneho domku, starymi latemi ze stodoly
a zbytkovym drevem, co vyklizim po predcich. Letos jsem koupil asi za 5000 drevo
na sezonu 2012/13 a to vydrzi na vice nez jednu sezonu. Vyhoda rodinneho domu je
v tom, ze mohu propalit 18000 rocne elektrinou nebo si nadelat drevo pri
samovyrobach v lese a mit sezonu za 500 Kc + praci. Co se tyka emisi, tak na
rozdil od vasi skvele ciste teplarny mam nulovou uhlikovou stopu a nulove emise
nebezpecnych latek.

Btw. Obce emise do ovzdusi uctovat nemohou, prectete si platnou legislativu.

Standa Smejkal