Re: Re: Bateriove svetlo do sklepa.

Vojtěch Bubník bubnikv na seznam.cz
Pondělí Říjen 10 11:30:27 CEST 2011

> Co mě děsí, že pak člověk zůstane v takovém domě sám a se stářím síly
> ubývají.

My koupili barák v relativně slušném stavu, stejně je s ním ale dost práce. Občas s láskou vzpomínám na bydlení v paneláku v Bohnicích. Tam jsem se staral akorát co do huby. Všechno ostatní zařídilo družstvo a to docela dobře. S lidma v podstatě nebyl problém. Abych řekl pravdu, ani bych se nebránil někdy v 65 letech barák nechat dětem a přestěhovat se zpátky do paneláku.

Jo to když jsme se na půl roku nastěhovali ke kamarádovi do milionářského bytového domu na Smíchově, kde náš soused byl Paroubek a před domem stáli poršáci, tam nás neustále terorizovali dva sousedi, že děláme hluk. Pravda, ten dům vypadá pěkně, ale stavitel nemístně šetřil na zvukové izolaci.

Vojta Bubník