OT Re: Bateriove svetlo do sklepa.

RV vicek.radek na cpost.cz
Pondělí Říjen 10 10:28:40 CEST 2011

Vy mate neco proti zenskym v kalhotkach? Byvaly doby kdy to byl v
podstate idealni stav... :-)

Pamatuji koleje v Plzni na Lochotine kam nas strcili v pravaku na VS -
plnej barak medicek - to bylo peklo a ony to vedeli.

Jinak ale potvrzuji, ze termostaticka hlavice je neco nad chapani
vetsiny zenskejch. U nas doma je to pikantni jeste navic v tom, ze mame
ty digitalni co maji nastaveny tydenni program, poznaji otevrene okno a
ja nevim co vsechno. Bohuzel jsem musel prozradit kombinaci na odemknuti
(kluk omarodil a zustal v tydnu doma). Od te doby neustale chodim a
kontroluju kde je co prepnuteho.

Radek Vicek