OT: poškozený boot sektor na HD ??

Jirka MWW jirka.mww na gmail.com
Neděle Říjen 9 20:33:49 CEST 2011

Dobrý večer,

dnes ráno se mi stala taková nemilá věc. Na nově pořízeném repasovaném
počítači Dell Optiplex 330 s WXP home ,
na který jsem právě přestěhoval většinu mých aplikací,  se mi zasekl
program tak, že ani reset z klávesnice nepomohl.
Vypnul jsem ho tedy tlačítkem na panelu a od té doby nenabootuje.
Skončí to hláškou, že Windows  chybí soubor Config
a nabádá mě to k obnově pomocí originálního CD. Když to udělám, začnou
se instalovat Windows, ale skončí
to na jakési hardwaerové chybě. Vypadá to jako by nebyl nalezen HD (
500G SATA)  Zkoušel jsem i Partion Magic,
ten ale vůbec nenaběhne, jen nějaké základní DOSovské nástroje, které
ten HD ale vidí.
SETUP počítače ten disk taky  vidí, takže vadný asi nebude.  Zkoušel
jsem i live Linux Knopix, kterého tady mám CD, a
ten hlásí, že tam není File systém. Je nějaká naděje , že bych mohl
něco zachránit, nebo to mám nechat
v jiném počítači u kamaráda zformátovat ?  ( Sám druhý počítač se SATA nemám).

Předem díky za jakoukoli pomoc.

--
Zdravi
Jirka OK1MWW