[OT:] Re: Jak se zbavit kuny?

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Neděle Říjen 9 16:40:59 CEST 2011

Priznam se, ze nevim, jestli se ztraceji kocky ci kocouri kolem - okolo nas
je vesnice s takovym "zdravym venkovskym pristupem" - kocka je, kocka neni,
kdyz neni, ona se nekdy objevi jina, kocek je dost. To jen my jsme mestske
naplaveniny a tech zvirat kolem si vsimame :)

Jinak co se tyka "zabijaka kocek" - nevim co to je, vazne jste mne
naviklali, porad jsem zil v tom, ze je to kuna. Kdyz se plizi podel plotu,
tak to ma  s ocasem kolem metru, zadnej drobecek¨to fakt neni. Ale je to
potvora placha, kdyby se nechala zcivilizovat, mozna by ji nasi chovali
misto kocek, je to efektivnejsi... Kazdopadne i ty "pozdravy", co nam
nechana na zaprazi, byly identifikovany s pomoci googlu jako od kuny.

Pravda je, ze ten posledni kocour byl hodne nabrousenej, necekal bych, ze ho
neco jen tak snadno zakousne, ale pry to bylo stejne, jako u prechoziho -
kratke zajeceni a konec, zadny zapas - pritom zaskocit ho nebzlo nic
jednoducheho, i na necekane probuzeni regoval velice bojovne, takhle hluboke
skrabance jsem na tele od zadne kocky jeste nemel. To byl opravdu horky
kandidat na "vesnickeho valecnika" - a stejne to neprezil. Fakt nevim.

Varianta b) - v lese, zacinajicim tak 50 m od domu zijou rozne letajici
potvory, vcetne nocnich ptaku. Ale zase ty chlupate vykaly jsou opravdu od
neceho lasicoviteho, a ze by to kuna dozirala po nejake sove se mi mic
nezda.

Pavel Kutina

P.S.: A omlouvam se za neoznaceni vlakna jako OT, uz jsem to napravil, kdyz
jsem mluvil s nasima, ze uz nemaji kocoura, tak mne to tak namichlo, ze jsem
videl rude.