Jak se zbavit kuny?

Neděle Říjen 9 15:33:03 CEST 2011

Taky mame velmi mizernou zivotnost kocek, jen prvni kocour co jsme meli
zije furt i kdyz prisel o ocas i s kusem pr.ele (lecil se pul roku...)
Asi auto nebo lopata, uz vi, cemu se ma vyhnout. Dalsi 4 kotata
neprezila rok, 1x auto, 1x nejaka divna nemoc a 2x zrejme otrava
olovem... Nevim, kde se berou myty o tech 9ti zivotech, psy i rybicky
maji vetsi vydrz (rybicky prezily i vylitej bublifuk, asi je to radne
procistilo ;-) )