mINI lan sWITCH - s napajenim PoE

Michal Grunt michal.grunt na vynet.cz
Neděle Říjen 9 13:26:24 CEST 2011

Neni to POE, ale myslim ze 3COM ma male switche (8 port), ktere maji celkem veliky rozsah napajeni (spodni hranice asi 10V a horni tutove 30V ss).  Alespon ty starsi bile, u novejsich cernych nevim.

Odesílatel: hw-list-bounces na list.hw.cz [hw-list-bounces na list.hw.cz] za uživatele APA [navrhpcb na gmail.com]
Odesláno: 9. října 2011 5:46
Komu: HW-news
Předmět: mINI lan sWITCH - s napajenim PoE

Mate nekdo tip na maly LAN switch (100Mb, 5-8 port, levny, maly),
ktery by se dal napajet idealne po pasivnim PoE rovnou?
Nejedna se o PoE Switch, ale jen napajeni tohoto switche pres PoE, tj.
nechci s nim napajet dalsi zarizeni. Pripadne muze to byt i nejaky
prumyslovy bastl, na pudu.

Ja vim o velmi malem 8p LAN switchi (od Level1), ale ten ma blby
konektor (pro spliter z pasivniho poe bych musel pajet) a nema PoE a
zdroj ma skoro vetsi jak samotny switch... A napeti ma take neprilis
vhodne - 7,5V - lepsi by bylo 12V.