fázový závěs a čistota výstupního signálu

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Sobota Říjen 8 20:29:32 CEST 2011

Priznam se, ze to uplne dobre nechapu.
Pro prakticky priklad, pokud zablokuji smycku nejakou velkou kapacitou a
doladovani bude pomale, tak fazovy sum bude take maly. ( presneji receno
bude to courat pomalu, nebude to tak sumet )
Predpokladam, ze se za nejakou dobu kmitocet usadi .
Generovanou frekvenci jsem napsal, ma byt 403MHz, vychazi se z 10MHz (
normál)
Podle syntezy, kterou mam k ucelu pripravenou bude fazovy detektor
pracovat na kmitoctu 8620,689... Hz  ( neboli 10MHz/1160 )
JaKub