fázový závěs a čistota výstupního signálu

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Sobota Říjen 8 13:15:30 CEST 2011

  Je známo, že signály produkované fázovým závěsem jsou méně kvalitní,
než např. násobení kmitočtu ze základního oscilátoru.
V konkrétní nekomerční aplikaci mám základ 10MHz a potřebuji vyrobit
403MHz, což dělením a násobením je poměrně náročné
a amatérsky jednoduše  nerealizovatelné.
Zedy fázový závěs.  Můj dotaz je takový:
Pomůže kvalitě výstupního signálu delší časová konstanta v dolní
propusti pro  ladění VCO?
Sice bude chvíli trvat, než se to zavěsí, ale zase by to pak nemělo tak
"šumět" okoko toho hlavního kmitočtu a signál by měl být čistčí....
Je moje domněnka správná?
Jak jinak lze ovlivnit a zabezpečit kvalitní signál z PLL?
Díky JaKub