OT (patek) Priblizila se doba, kdy si poridim auto:-)

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pátek Říjen 7 20:22:17 CEST 2011

On Fri, 7 Oct 2011, Jan Waclawek wrote:

> Mnojo, v Nevade. Tam maju skusenosti s hazardom... ;-)
>
> Nie celkom sa mi ten smer autonomie paci, uz som viackrat vravel, ze
> podla mna treba jednoducho pracovat na navadzani co ma potencial byt
> omnoho spolahlivejsie a pritom pridat aj ine hodnoty (komunikacia). A na
> uvod by k tomu mohli byt profesionalni vodici na dialku, aspon na
> riesenie krizovych situacii. Ale lepsi vrabec v hrsti...

Nahodou to je supr napad - konecne budeme moct jezdit autem do hospody :-)

Jsem zvedav jak to vyresili s odpovednosti provozovatele auta za pripadnou
nehodu a zraneni . Mozna pracujou stejne kvalitne jako cesti zakonodarci
a nevyresili to nijak - pak se uvidi u soudu az se neco stane zda z toho
majitel auta vyvazne ci nikoliv. Pak by mohly nasledovat dalsi zaloby
na vyrobce auta a tim by cela ta vec mohla zase skoncit...