Bateriove svetlo do sklepa.

zu1234 zu1234 na seznam.cz
Pátek Říjen 7 10:19:19 CEST 2011

Můžete mi vysvětlit proč jsou členové představenstva zodpovědní za to,
co si někdo udělá ve SVÉM sklepě?

Mám podobný problém, ale z opačné strany. Bydlím nad sklepem, a do
sklepa mám dírkou v podlaze protaženou prodlužovačku.
Chtějí po mně revizi. Na prodlužovačku???

Nejodpornější buzeraci za posledních 20 let jsem zažil od
těhle "domovních důvěrníků".
V domě máme 3 velké sušárny, používá se jenom jedna. Navrhl jsem, aby se
domluvila pravidla, za kterých tam bude možno něco odložit.

Ječelo po mně na schůzi 10 lidí, že jsem padlej na hlavu, že by v
místnosti na sušení prádla mohlo něco jiného než prádlo.
Pak tam představenstvo zaparkovalo benzínovou sekačku i s plným kanystrem.

Po takových schůzích chápu budoucnost Řecka, Evropy a ČR celkem
objektivně a začínám shánět čínský slovník.

Je to komunismem, nebo je všude většina lidí tak neschopná a zároveň
posr..á?

ZU