OT Strasti bydleni WAS Re: Bateriove svetlo do sklepa.)

Pátek Říjen 7 07:37:33 CEST 2011

2011/10/6 J.Polivka <jpolivka na volny.cz>:
> Ono to také může být o bezpečnosti.
> Ač jsem ta školení někdy cca v roce 2006 prodělal, tak si to již nevybavuji.
> Vzpříčené kolo, šňůra od saní apod vám může zabít děcko a možná i dospělého.
> Upozornění na výtazích v tomto směru ale nebývá.

Bývají tam někdy vnitřní dveře, které se musí zavřít, jinak výtah
nejede. Z hlediska bezpečnosti lepší než výtah bez vnitřních dveří, z
hlediska praktičnosti do toho výtahu některý věci prostě nedostanete,
resp. dostenete, ale neodvezete, protože nezavřete ty dveře. Např.
kočárek.

Moderní výtahy ty vnitřní dveře mají víc rozčleněné a zavírají se jako
harmonika (navíc automaticky), takže zabírají míň místa uvnitř výtahu.

P.K.