Bateriove svetlo do sklepa.

gatilo gatilo na centrum.cz
Čtvrtek Říjen 6 23:24:56 CEST 2011

 6.10.2011, 23:16:23

Kdyz vytahy, tak od japoncu http://min.us/lbsoIamEw3GGOJ.
IMHO stoji za zhlednuti i kdyz zrovna zadny vytah neplanujete.

Mame v baraku (taky 9 podlazi) novej vytah, dodavatel Betacontrol.
Vypada to dobre, jezdi tise, kompletne nove postavena vytahova sachta
a kabina, jestli je nove i zarizeni strojovny nevim, doba vystavby
byla, pokud si dobre pamatuju 3-4 tydny.
Ale mame to v provozu zatim necelej rok, takze na nejakou vetsi chvalu
je zatim brzo.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz