Bateriove svetlo do sklepa.

J.Polivka jpolivka na volny.cz
Čtvrtek Říjen 6 21:10:49 CEST 2011

U kamarádky to v prvním patře natvrdo nechali zavařit aby nemohli jezdit i
když si to zaplatí. Kmarádce je 74 roků.
V našem družstvu jsem nabídnul, že do přízemí - jedny schody - budu platit
za sebe i za psa, (mám jezevčíka, kterému jdou schody dolů dobře, ale nahoru
špatně) , takže bych platil 2x cca 70 kaček a bylo mi řečeno ať neotravuju z
blbostma a jezdím. Tak jezdím.
Jiný případ, jiní lidé - jiný přístup.
Vzhledem k tomu co jako člen představenstva protelefonuji a věnuji
vyřizování všelijakejch ........ času, tak mne svědomí netrápí
Jindra Polívka

From: "Kamil Rezac" <krezac.conf na gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Thursday, October 06, 2011 8:33 AM
Subject: Re: Bateriove svetlo do sklepa.

Ja bych se moc nesmal, pred casem jsem byl v podnajmu v jednom
panelaku a tam duchodcum z jednicky ("duvernicky" byt hned u vchodu)
jestli za ten bezmala rok uniklo 10 pruchodu, tak je to moc... A jakou
meli starost, abychom do vytahu nedali pracku, protoze by se strhnul
(do 4 patra se celkem pronesla), kolo, protoze by se umazal, kam
vezeme ty veci... Takze ja Petra docela chapu...

KR