Re: bezdotykový teploměr pro měření úniku tepla okolo oken?

Martin Electro electromartin7 na gmail.com
Čtvrtek Říjen 6 14:18:54 CEST 2011

Priklanam sa k nazoru, ze ako "chudakova termokamera" to staci. Mal som
nieco take pozicane doma. Samozrejme s elegantnostou termosnimky sa to neda
porovnat, ale zistil som, ze na predstavu o stave tepelnej izolacie alebo
vodivosti muriva, uplne staci vediet aka je teplota v niekolkych bodoch
okolo okna apod.. Podobne nad oknami - preklady, dalej deka - zelezobeton
jedotliveho podlazia, balkony... Myslim, ze na zistenie hlavnych unikov
tepla, t.j. co je zvnutra najchladnejsie, alebo naopak zvonku najteplejsie,
takyto teplomer celkom dobre posluzi. Da sa kupit z mnohych miest, podobny o
nieco lacnejsi typ ma napr. aj SOS.

Martin