Re: bezdotykový teploměr pro měření úniku tepla okolo oken?

Čtvrtek Říjen 6 13:48:56 CEST 2011

2011/10/6 gatilo <gatilo na centrum.cz>:
> Firmu ktera "radne zapenuje" patri prohodit tim oknem ven. Tedy pokud
> bydlite dostatecne vysoko. :-)
> Okno musi byt predevsim kotveno mechanicky, nejlepe pomoci plechovych
> drzaku. Turbosroub skrz ram, jak se montuje cca 90% oken v cesku, je
> ve vetsine pripadu predplacenkou na problemy a znakem fusera.
> Spara pak ma byt kryta ze vnitr parozabranou a z venku difusni
> membranou. Mezi tim muze byt vypeneno, ale doporucuje se spise
> kompresni paska.
> A jestli vite o nejake firme, ktera to takto dela, tak mi dejte vedet.
> :-(

PKS mont (teda myslím, že to byli oni), koukal jsem se na ně celou
dobu, jak pracujou, rám byl přichycenej několika šrouby a pak přišla
na řadu montážní pěna. Žádný plechový úchyty a kompresní pásky jsem si
taky nevšim. Ten barák pak dostal novou fasádu + zateplení, takže
jestli něco utěsnění tý spáry, tak to zateplovači napravili pokud to
teda neodflákli taky ;) Pak jsme se přestěhovali o tři vchody vedle,
kde zateplení není, jen nový okna (nevím, která firma je dělala) a v
jednom místě vím, že je to blbě utěsněný, v zimě tam fičel škvírou
studenej vzduch a taky se to tam rosilo, což bylo asi i kvůli tomu, že
tam radiátor skoro netopil. Letos nám vyměnili všechny ventily u
radiátorů, tak to doufám pomohlo.

P.K.