Kindle 4

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Čtvrtek Říjen 6 11:15:01 CEST 2011

70 dolaru je moc? Za rok to mate zaplacene - noviny zdarma.

Co se tyce Amazonu maji super podporu. Odpovedeli behem 10 hodin a dokonce
problem vyresili. Fungujici servisni linky moc firem nema.

Michal Gregor

----- Original Message -----
From: "Jirka" <zaloha na volny.cz>
To: <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Thursday, October 06, 2011 11:09 AM
Subject: Re: Kindle 4

Když vidím xicht tohohle chlapa a slyším jeho magorské pisklavé
drmolení, je mi nevolno. Nemůžu si pomoct. Už jsem měl tu "čest" párkrát
v minulosti.

Jinak o nějaké čtečce s pasivním displayem lehounce už delší dobu
uvažuju, ale aktuální se to stane zřejmě až ve chvíli, kdy budou
rozumnější ceny. Stejně to pro mě vždycky bude jen doplněk papírové
knihy, takže za to nehodlám platit ranec.

---
Jirka