Bateriove svetlo do sklepa.

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Středa Říjen 5 20:44:36 CEST 2011

> V panelaku kam jsem se prestehoval nejaky Ynteligentni projektant
> vymyslel
> ze v drevenych sklipcich nebude svetlo. Protoze se ukrutne krade maji
> oba
> sousedi meho sklepa pobite sklepy lepenkou, aby zlodej nevidel jestli
> je co
> ukrast - tudiz v mem sklepe je tma jako v ......
>
> Propojeni na 220V nepripada v uvahu

Proc ne? Ja jsem si proste od svitidla pred kojemi sklepa vytahl dvojlinku, par kabelovyma prichytkama privedl po strope k me koji a v ni jsem si udelal pridavny vypinac a povesil objimku. Myslim, ze to, ze kdyz jdu jednou za cas do sklepa, prisvitim si z elektromeru spolecnych prostor domu ve sve koji na 5 minut zarovkou 40kou fakt nikomu neuskodi. A stalo me to na materialu cca stovku v nejblizsim Bau... a na praci cca hodinu.

Jakub Serych