OT Low-end DSLR

Havran Jiří jiri.havran na cez.cz
Středa Říjen 5 18:03:50 CEST 2011

Stejne tak jako nazor (nebyl to vas?): je blbost nafotit 500 fotek z oslavy do rawu.
Jinak se zbytkem vaseho prispevku souhlasim a uz jsem to zde i zminil.
Ale nechme toho, toto tlachani uz neprinasi nic objevneho.

S pozdravem Raven

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of HW CNCnet.info
Sent: Wednesday, October 05, 2011 5:54 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT Low-end DSLR

No me tohle: "Ono uz je primarne blbost nafotit 500 fotek z jedne
oslavy" neprijde jako vas nazor, ale jako vyrceny axiom.

Jinak zminene oslavy nejsou jen chlastacky - existuji i rodinne oslavy
(treba ruzna vyroci), kde se sjede x pribuznych a tam ac nerad jsem
nucen figurovat a fotit. Vzhledem k tomu, ze pulku lidi pak neznam
snazim se eliminovat vytky typu: "a proc jsi nevyfotil Manu? ja se s ni
nevidela tolik let"
Nez tohle poslouchat tak nacvakam kazdeho koho vidim a vsichni jsou
spokojeny, ze tam ma kazdej 10-20 fotek na kterej je. A ja mam pokoj.

Ale ono nejde jen o nejake oslavy - kolega jezdi po ruznych leteckych
show po Evrope - neni problem aby privezl z vikendu 2-4k fotek. Tam si
vicemene nefoti jinak nez na sekvencni snimani - tomu MIGu nereknete let
znovu, jako oslavencum, aby si toho "hubana" dali jeste jednou, protoze
jste to zaspal.

--
S pozdravem
Radek Vicek