OT Low-end DSLR

petrkubac petrkubac na 802.cz
Středa Říjen 5 15:29:29 CEST 2011

> Dejte pokoj s RAWem. Zere to misto na karte (coz by nebyl ten hlavni
> problem - ale vic dat znamena vic casu pri pøenosu a zpracoani) a
> soude podle zkusenosti s lidmi, co foti zrcadlovkou a do RAWu,
> zpracovani fotek z jednoho vyletu trva rok až dva ;) Clovek se ze
> zacatku par mesicu pta "tak co ty fotky, kdy je doneses" a porad jen
> vytrvala odpoved "nejdriv je musim vyvolat z tĂŹch RAWu".

Souhlas stary Olympus 5060 delal 5 mpix fotky velke 1 Mbyte (umel i RAW)
- od te doby vsechny dalsi fotaky nastavuju aby delaly totez - prakticky
jsem nenasel prilezitost abych jako amater vyuzil vetsi datovy objem

Kdyz je nejaka fotka o nicem v 5 mpix a 1 MB JPEGu v RAWem se to vetsinou
nespravi ;-)

Zdravi Petr Kubac