OT: Legracni rozpor marketingu a reality.
Pavel Kadečka
pavel.kadecka na gmail.com
Středa Říjen 5 14:37:44 CEST 2011
To už zabíháme úplně mimo. Rozdíl mezi drátem a mobilním připojením je
v tom, že u toho mobilního vám operátor rovnou řekne, že nezaručuje
100% pokrytí signálem = 100% funkčnost služby. Jestli bydlíte na
špatným místě, máte smůlu a operátor na vás uděla dlouhej nos.
Drát je v tomhle směru mnohem spolehlivější, když už k vám jednou
vede, tak bude fungovat, dokud ho nepřekoušou myši nebo nenastane jiná
závada. Ale není to normální stav a provider má obvykle ve smlouvě / v
obchodních podmínkách nějaký odstavec na tohle téma, tj. zprovoznění
do 24 hodin, 2 pracovních dnů apod., případně odpovídajcí sleva z
ceny, když závadu neodstaní včas.
Když jsem byl u UPC, tak jsem reklamoval rychlost (místo 10Mbit něco
mezi 0,5 a 1 Mbitem, psal jsem tu o tom), neúspěšně, podle nich je to
v pořádku, tak jsem se s nima rozloučil. Ale neměl jsem už žádný
smluvní závazek, tak jsem se s nima nemusel složitě handrkovat, prostě
výpověď - akceptace - odeslání jejich modemu na příslušnou adresu a
přechod ke konkurenci (naštěstí je tu dost veliká, vedou nám do baráku
tři dráty, telefon, kabelovka a nějaká optická síť místního providera,
na které jsem teď a další možnosti jsou různá bezdrátová připojení).
P.K.
2011/10/5 gatilo <gatilo na centrum.cz>:
> Duvod k reklamaci a vyrizeni reklamace zpusobem pro vas uspokojivim
> mohou byt 2 velmi odlisne veci.
> Leda snad, ze by vam samotny duvod k reklamaci prinasel nejake
> uspokojeni. ;-)
Další informace o konferenci Hw-list