OT Low-end DSLR

RV vicek.radek na cpost.cz
Středa Říjen 5 11:44:31 CEST 2011

No blbost je tak dlouho premyslet az clovek zjisti, ze propasnul to co
melo byt na fotce a nebo, ze ta fotka je maznuta nebo dotycnej zrovna
mrknul - tam muzete premyslet jak chcete.

To mi za to si prepnout fotak na 8 fps stoji - odmazat ty fotky v PC je
otazka nekolika vterin.

Nevim jake mate zkusenosti s kinofilmem, ale tam se to resilo uplne
stejne - kdyz jsem obcas fotil (jako zaskok) pro noviny a cekalo se
treba na nejakeho ministra/prezidenta jak treba striha pasku tak si
neprejte videt co by vam v redakci rekli, ze jste usetril na filmu, ale
tu jednu fotku co mate mate rozmazanou a jeste je v ni neci loket (a ze
tam ty lokty byly zatracene tvrde). Takze dve tela naladovane kinofilmem
a uz to frcelo.

Radek Vicek