[OT] Internet a Strojirensky veletrh Brno

Jiri LINHART jirilinhart na post.cz
Středa Říjen 5 07:36:38 CEST 2011

Ono to nebude tim jestli zdarma, ale neni to tak dlouho kdy na brnenskem
vystavisti meli operatori pojizdne mobilni vykryvace, aby zvladli napor
prihlasenych mobilu na tak male plose. V Zetku pavilonu bylo treba v te
dobe zkusebne pouzito plno malych vykryvacu s malym vykonem.

Dovede te si nekdo predstavit jak by to asi chodil internet pomoci Wi-Fi
kdyz kdejaký pocitac ma pripojeni, mobil, PDA ... apod.
Ta siť by asi dostrychle spadla nebo alespon by byla pretizena
prihlasovanim. Takto to drzi asi v nejak v provozu. Na takoveto ucely se
podle mne Wi-Fi nehodi.

Dne Mon, 03 Oct 2011 21:41:01 +0200 Jaroslav Buchta
<jaroslav.buchta na hascomp.cz> napsal(a):

> A ja myslel, ze na takovych akcich je free wifi samozrejmosti...

A ten kyslik pojede pomalu prave proto, ze je malo bunek a jsou pretizeny.
Telefonovani ma prednost pred datama.