Re: Procento pokrytí stránky tiskem ?

J.Polivka jpolivka na volny.cz
Středa Říjen 5 00:21:51 CEST 2011

Zdravím,
tak nějak jsem si to představoval. Buďto aby to uměla tiskárna nebo nějaký
soft, který pustím na tu stránku.
Softy k tiskárnám umí dnes kdeco, ale tohle, ač to není zřejmě tak náročné
na naprogramování, tak to tam nebývá.
Mám teď tady na stole Kyoceru, umí to kdeco ale tohle tam taky není.
Ta Kyocera žere neskutečně málo ale ten problém se týkal jiné tiskárny od
HP.
Jindra Polívka