mobil s wifi tethering - RE: internet z mobilu // galaxy

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Úterý Říjen 4 23:35:10 CEST 2011

Normálně jsem napsal dotaz, že mám SMM a nejede na Androidu 2.3.3. Navíc
jsem si předtím v diskuzi na jejich stránkách našel, že se našlo pár dalších
lidí se stejným problémem a vyřešili to úplně stejně. Chtěli po mně akorát
product key z krabice a poslali product key pro nový Sygic a že si mám na
Marketu stáhnout novou verzi.
Zkusil bych to úplně stejně, napsat, že po upgrade na Android 2.3.3 SMM
nejede a jestli to jde nějak vyřešit...