Hadanka - uplne reseni

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Říjen 4 21:00:44 CEST 2011

Nuda... :-P

Ale nie, vazne, je to zaujimave. A viete ako by sa dalo ist este trocha dalej? Co tak skusit blikat striedou 1:10 alebo aj viac, trebars s perioudou jednej sekundy, aby bol rovnaky stredny prud? To asi nenafotite, ale okometricky by to malo byt omnoho vyraznejsie, aspon teda podla teorie. Zaujimave by bolo tiez sledovat, co sa stane, ak sa bude perioda pri tej istej striede skracovat az na nejakych 10ms, ked by to uz teoreticky oko nemalo rozoznat. No a samozrejme by bolo pekne to porovnat s "beznou" cervenou supersvietivou prip. s modrou "okobijkou", aj ked aj tam samozrejme pojde len ciste o subjektivne pocity.

Prakticke pouzitie by to malo prave pri indikacnych aplikaciach s baterkou/parazitnym napajanim (energy harvesting je ten moderny pojem co si budeme teraz vsetci pekne opakovat).

wek