mobil s wifi tethering - RE: internet z mobilu // galaxy

Úterý Říjen 4 19:47:16 CEST 2011

Co rikate na tohle
http://www.alza.cz/huawei-ideos-x5-u8800-black-d248401.htm ? Parametry i
recenze skvele, cena primerena, uz jsem si dlouho neudelal radost... ;-)

Jinak na Androidu pouzivam Sygic, teda vicemene na delsi cesty tak 3x za
rok. Online navigace je v zahranici tak nejak naprd.