Procento pokrytí stránky tiskem ?

Jirka zaloha na volny.cz
Úterý Říjen 4 19:40:16 CEST 2011

Tak snad naposled:

pokrytí bílé plochy černou v bitmapě lze snadno zjist třeba v Gimpu -
právě jsem to vyzkoušel.

Vytvoří se ona bitmapa (B/W - tedy jednobitová barva), udělá inverze
(protože dále uvedený údaj je integrální jas plochy v rozmezí 0-255) a
zobrazí histogram. Údaj "průměr" je pak ono pokrytí.

Předpokládám, že to budou umět i jiné grafické programy.

---
Jirka