Hadanka

RV vicek.radek na cpost.cz
Úterý Říjen 4 14:39:29 CEST 2011

Ale to neprehanim - kombinace tolika prvku nemate sanci vyzkouset - a
barvy jsou v podstate to nejmensi - mnohem dulezitejsi jsou prave
rozsahy sede, cerna a bila.

Ty Qcka vidim bez problemu vsechny - klidne bych snesl jeste dalsi a to
sedim hned vedle okna.

On dokud clovek ten monitor nema clovek srovnanej sondou tak nema s cim
pomerovat.

Tady mam Samsung SyncMaster B2440. Doma nejakou Belineu.

Radek Vicek