Laminovaci fotorezist, predloha

Peter Bošnák lajost na zoznam.sk
Úterý Říjen 4 11:54:27 CEST 2011

>Porad mi nejde z hlavy ten vyrazny rozdil v kvalite, jaky popisujete.
>Ja folii taky sundavam, ale stejne bych rad pochopil, jak je mozne,
>ze je u Vas takovy rozdil.

Pokúšal som si to sám vysvetliť, trebárs tým, že ak je to osvetlenie
blízko plošáku, tak dopadá svetlo i dosť hlboko pod ten motív na filme.
Či je to dosť hlboko na ten efekt, ťažko povedať. Mne sa to hlavne a
zretelne prejavilo v textoch, ktoré som robil veľmi tenkým písmom a vo
výsledku sa mi písmená zlievali, čo ma trochu prekvapilo. Je možné, že
pri bodovom osvite by sa to tak neprejavilo ale tam sú zasa problémy s
rozdielnym osvitom v strede a na okrajoch. P.B.