OT Low-end DSLR

Jan 'yanek' Bortl yanek na ya.bofh.cz
Úterý Říjen 4 10:21:12 CEST 2011

Srovnavate hrusky (amaterskou tridu) s jabkama (poloprofesionalni).
Nikonu D70 spis odpovida neco z dvouciferne rady. Ja mam Canon 40D, ten
ma obe kolecka, expozici vidim i v hledacku. Jen cenove to asi bude mimo
pozadavek puvodniho tazatele (ja vsak nelituji).

Nicmene jak mi kdysi rikal kamarad: "na tele az tak nezalezi, divej se
na sklo".

--
Jan 'yanek' Bortl <yanek [at] ya.bofh. cz>
http://ya.bofh.cz/ | jab: yanek [at] mitranet. cz