OT Low-end DSLR

Kamil Rezac krezac.conf na gmail.com
Úterý Říjen 4 09:06:46 CEST 2011

On je problem, ze jen malo lidi pouziva vic systemu, takze haji to, co
zna. Pokud to nechcete do doucna vyrazne rozsirovat, tak je celkem
jedno, jaky system zvolite (pry je celkem dobry i low-end Pentax).
Jinak vzasade z velke dvojky Canon je lepsi na teleobjektivy (Nikon
nema stredni tridu tele), Nikon zase na sirokace. U Sony nevim, trochu
bych se bal jit do komplet systemu kvuli riziku, ze pokud se ani
polopropustne zrcatko neujme (zatim spis se zrcadlovkami proslapavali
slepe ulicky), tak zrcadla zariznou uplne a budou se smerovat spis na
NEXy. Coz by pro vas mimochodem taky mohlo byt reseni - micro four
thirds - takove neco na pomezi kompaktu a zrcadla - Sony NEX, Olympus
PEN, Panasonic G, Samsung neco....

Jinak u tehle nejlacinejsich rad byva problem s ergonomii (je to
delane na rucku utle Japonky, ne na urostleho evropana), takze to chce
dojit nekam do kramu a osahat. Ja kvuli tomuhle vyradil jasneho
favorita, proste se mi spatne drzel a bolela z toho ruka).