Zmena dodavatele elektriny

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Úterý Říjen 4 00:07:40 CEST 2011

varujte se malých kupčíků s energiemi, někde vydělat musí a na rozdílu
nákup-prodej toho nevydělají tolik kolik by chtěli. Takže abyste nakonec
docela dost neprodělal. Nezaplatíte inkaso, nepošou upomínku, ale po čase
rovnou exekutora a pod.

Osobně jsem přešel s elektřinou k plynařům - RWE, jejich cenový model byl
pružný směrem dolů a pod eonem, zatímco eon ustanovil spodní limit a ceny
jenom nahoru.

----- Původní zpráva -----
Od: "Šerých Jakub" <Serych na panska.cz>

Po obdrzeni dopisu od PRE plneho "pecenych holubu padajicich z nebe primo do
huby" jsem se rozhledl po netu a zjistil, ze kulantni nabidka PRE na
nekolikamesicni 10%ni slevu a 1200Kc bonus na konci roku 2013 neni v
porovnani s cenami jinych dodavatelu vubec kulantni.

viz:
http://www.mesec.cz/clanky/akcni-nabidka-pre-aneb-jak-lze-kouzlit-s-cenami-za-elektrinu/

Na zaklade toho zvazuji o prechodu k jinemu dodavateli, a jednou z moznosti
je firma Easy Europe Energy (neboli 3E). Snazil jsem se hledat nejake
reference od lidi, kteri se k ni upsali, ale nic nenachazim (narozdil od
silne negativnich referenci na Bohemia Energy, kterymi je Google primo
presycen).

Proto se chci zeptat zde ve foru, jestli nahodou nekdo od 3E energii (nebo
plyn) bere. Poslete mi prosim doporuceni nebo vystrahu pred timhle
dodavatelem na soukromy mail, at timto OTckem, za ktere se ostatnim
omlouvam, dale neotravujeme.