OT Low-end DSLR

Jiří Němeček jirry na centrum.cz
Pondělí Říjen 3 21:41:04 CEST 2011

Dobrý večer,

přišel čas na koupi nového foťáku. Máme doma dva kompakty, rád bych
nějakou low-end zrcadlovku, cenově tak někde kolem 12 kKč. Jde o foťák
na obecné rodinné použití, od zrcadlovky si slibuju hlavně lepší focení
při horším světle.

Jako obvykle, v "odborných" diskuzích na internetu jsem se ničeho
rozumného nedobral, přijde mi, že každá diskuze se sklouzne k zarytému
obhajování té či oné značky.

Chci se proto zeptat, zda můžete doporučit něco v uvedené kategorii,
případně čeho se vyvarovat.

Mě se zatím asi nejvíc zamlouvá Canon EOS 1100d, případně Sony alpha
A290, objektiv na domácí focení 18-55 mm.

V práci máme Canon EOS 1000d a nezdá se špatný, na té 1100d mě láká
upgradovaný a docela chválený objektiv. Každopádně pokud lze za stejné
peníze pořídit něco objektivně lepšího, rád si nechám poradit.

Díky za podněty, Jirka