mobil s wifi tethering - RE: internet z mobilu na dalsich noteboocich

ing. Jan Galuszka konference na ei.cz
Pondělí Říjen 3 17:50:17 CEST 2011

Prave jsem do asi 4 roky stareho HTC 3G (prodaval se velice kratce) s
windows mobile 6,1 nainstaloval wmwifirouter http://www.wmwifirouter.com/
starsi verzi 0.91 a funguje dobre .. 2 notebooky z neho slapou.
Jeste vyzkousim novou verzi 2.0

Ted jeste vybrat rozumny tablet, musi byt 10.1 palcu, alespon 1280 bodu,
umet vse co www chce .. takze ovocnarsky IPAD ne (neumi flash)
takze se divam na ACER a Samsung

Samsung Galaxy Tab P7500 16GB -
http://www.alfacomp.cz/php/product.php?eid=10514000600000019TV&Search=7500&S
earchType=1  ma 3G (coz uz neni nutne .. viz vyse) , ale chybi GPS

par modelu bez 3G a s GPS
http://www.alfacomp.cz/php/product.php?eid=1051400060000001849&Search=tablet
&SearchType=1 - ASUS Eee Pad Transformer TF101-1B115A hnědý
http://www.alfacomp.cz/php/product.php?eid=105140006000000197D&Search=tablet
&SearchType=1
http://www.alfacomp.cz/php/product.php?eid=105140006000000197C&Search=tablet
&SearchType=1
http://www.alfacomp.cz/php/product.php?eid=10514000600000017UU&Search=tablet
&SearchType=1
http://www.alfacomp.cz/php/product.php?eid=1051400060000001905&Search=tablet
&SearchType=1

nebo mate nekdo tip na neco jineho, co odpovida pozadavkum?

Je nejaky model s 3G + GPS?

Diky za vsechny reakce, nektere me dost nasmerovaly

S pozdravem
               ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail:
jan na galuszka.cz )