Hlasovy syntezator

"Ing. Libor Konečný" support na mikrovlny.cz
Pondělí Říjen 3 14:37:43 CEST 2011

Zdravim
Pro jednu aplikaci bych potreboval vytvorit text -> wav , vysledny wav
se pak bude prehravat v aplikaci - fixne.
Jelikoz do budoucna bych chtel pouzivat i vice jazyku, cca 4 az 5
potreboval bych nejlepe hlasovy syntezator.
Na urovni jsem nasel ACAPELA, Linguatec, ovsem Acapela je cenove omezena
na pocty znaku a pres web, coz je hodne komplikovane , zvlast pro ladeni
vystpu, Linguatec zase stoji 500EUR na jeden jazyk.
Treti obstojny je Nuance  Vocalizer, ale dodnes jsem neobrdrzel jejich
cenovou nabidku.
Zatim jsem pro  Acapelu, ale pokud ma nekdo tip na neco levnejsiho,
samozrejme ve stejne kvalite jako vyse uvedene, tak prosim zverejneni.

Dekuji
LK