[Spam] Doporucte laserovku pro tisk folii na vyrobu DPS

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pondělí Říjen 3 11:32:45 CEST 2011

Zdravim

jeste jedno zjisteni k tematu. Zjistil jsem ze ta tiskarna HP5225 ma
docela opakovatelny pruchod papiru rucnim podavacem takze kdyz poslu
ten samy papir opakovane skrz, tak je chyba vznikla posuvem papiru
asi 0.1-0.2mm coz je pro moje ucely akceptovatelne.

Po trech pruchodech tiskarnou dostanu na klasickem papiru ale i na
matne folii (ala pauzak) dostatecne nepruhledny tisk a to na libovolne
velkych plochach. Takze tohle bude asi cesta pro mne.

Jeste zajimavost - na tenhle "trojity" toner jsem zkusil striknout tu
Abezetu . Nijak znatelne to nepomohlo ale kdyz jsem pri tom nastriku
drzel papir svisle, tak to ten toner viditelne smylo smerem dolu.
To slozeni toneru je ted uplne jine nez byvalo - driv se nafukoval,
ted plave.