Multimedialni prehravac s diskem

Milan B. milan na bastl.sk
Sobota Říjen 1 13:38:44 CEST 2011

Kedysi, ked som riesil podobny problem, som sa rozhodol  pre Popcorn
Hour (vtedy to bolo A-110, dnes su lepsie modely, napr. A-210)

Bola to najlepsia investicia ktoru som urobil - bezproblemovy kus
spotrebnej elektroniky, ktory prehra prakticky vsetko a v dobrej kvalite
(pouzivam ho s 50" FullHD plazmou)

http://www.popcornhour.com

-m-