AMD konci s x86?!?

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Středa Listopad 30 23:51:43 CET 2011

On 30. 11. 2011 23:36, Petr Zahradnik wrote:
> Původní zpráva ze dne 30.11.2011 od Miroslav Šinko:

> To je zásadní omyl. Vzhled a ovládání jsou zásadní pro prodej, pokud
> se bavíme o aplikacích pro běžné lidi. Jsou nějaké trendy a GUI se
> tomu musí přizpůsobit. Jinak nic neprodáš.

Pisal som o uzitkovej hodnote, nie o marketingovej.

> A když jsi psal o tom, že ne vždy na počítačích byl .NET Framework a
> musel se instalovat, víš jistě i o tom, že DirectX se musel
> instalovat. A dokonce na některých počítačích vůbec nefungoval,
> protože nebyl podporován.

Ale samozrejme. Maly rozdiel: DX si instalovali hraci a pouzivatelia
niektorych specializovanych grafickych programov. Presne vedeli preco a
aky je z toho uzitok.
.NET si musel instalovat kazdy, kto si kupil ATI kartu a chcel mal
obycajny ovladaci panel, po novom nazvany control center. Vysledok bol
ten, ze control center nabiehal asi minutu a okrem vycackaneho GUI
nepriniesol nic nove oproti staremu rychlemu ovladaciemu panelu. Vid
predchadzajuci bod o GUI a uzitkovej hodnote.

> Je potřeba se také smířit s tím, že je tu spousta "klikačů", kteří si
> něco naklikají. A zrovna tak jde i o efektivitu programování klikačů i
> neklikačů. Jednoduše řečeno, napsat dnes nějakou rozumnou aplikaci v
> Assembleru je nemožné. Bez knihoven v čemkoliv víceméně taky, pokud
> nemáš tým vývojářů jako Microsoft.

Uz sa tocime. Nemam problem so stale sofistikovanejsimi vyvojovymi
nastrojmi. Nesedi mi primeranost. Ale aj to som uz pisal.

miro