ARM - vyvojove nastroje

Miroslav Mraz mraz na seznam.cz
Středa Listopad 30 22:12:16 CET 2011

OpenOCD + gdb + gcc + libovolné IDE pro C/C++. Používám kdevelop,
Eclipse jsem kdysi zkoušel, moc se mi nelíbilo, je to moloch. Jenom se
musí člověk naučit trochu psát makefile a nakonfigurovat OpenOCD taky
není sranda. To je ta možnost volby - buď vzít něco zadarmo a naučit se
to používat nebo zaplatit za to, že to už někdo nastavil. Jenže se
stejně nemůžete spolehnout na to, že to ten někdo udělal dobře, resp.
podle vašich představ. Takže dávám přednost tomu proniknout hlouběji do
podstaty problému. Ono se to nakonec vyplatí. Zrovna teď jsem se dal do
zkoumání LPC1343, vzal jsem zdrojáky z webu NXP, zkompiloval, všechno v
pohodě. Ale když jsem to zkopíroval do vlastního projektu - ouha
problém. Chodilo to jen s vypnutou optimalizací. Někdo tam vynechal u
řídící proměnné zpožďovacího cyklu klíčové slovo volatile. Takhle pitomá
chyba se hledá dost blbě i když máte dobré nástroje, to chce určitou
zkušenost.

Mrazík