AMD konci s x86?!?

Středa Listopad 30 21:25:24 CET 2011

No nazdar, ze bych nakonec jeste musel oprasit znalosti pascalu??? Na
zebricku sympatii k programovacim jazykum je u mne nekde v suterenu, asi
blizko zemskeho jadra....
C++, C#, Java prosim, to je vsechno podobne, ale proc na to sakra nemuze
konvertovat i Delphi? :-P Na ty debilni dvojtecky bych si nikdy
nezvyknul (a to jsem v tom kdysi i programoval ;-) )