AMD konci s x86?!?

Petr Kubáč petrkubac na 802.cz
Středa Listopad 30 20:57:24 CET 2011

> .NET se mi libi.
> Ale nelibi se mi filosofie pameti je dost, nebo kupte si silnejsi pocitac.
> Optimalizace se neresi a dusledky jsou hrozne - uzivatel ceka a ceka. Je
> dobre mit rezervu ve vykonu pro pripad spusteni vice aplikaci nebo
> naplneni

Mozna jde o vice. Tim ze lidi od Softwaru resi vsechny problemy Softwaru
zabalenim stare knihovny do novych knihoven jsme prohospodarili tolik
vykonu, ze kdyby dnesni PC umel nekdo programovat stylem ZX81 tak bychom do
Wordu diktovali a on by nas hlasem sexy blondyny upozornoval na
stylistiticke neobratnosti ( a jeste by tak i vypadal ;-)

Kdysi jsem celt lehce ironicky clanek ze kdyz nejaka platforma dosahne
vykonu Amigy - to jest motoroly 68000 na 8 MHz vzdy se objevi dalsi vrstva
abstrakce ktera vykon nad tento limit sezere.
Zejmena pri startovani aplikaci s kusy kodu v Jave (Open Office?) si rikam
jak hluboka pravda to je.

Zdravi Petr Kubac