AMD konci s x86?!?

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Středa Listopad 30 17:44:24 CET 2011

A s tim si dovolim zasadne nesouhlasit:)
Nenapada mne jedina aplikace, ktera by se "v starem API" nedala
napsat. Spis bych asi nasel priklad co nejde napsat v .NET. A s tim
"rozvijenim starych API" - no ono to neni tak jednoduche. On je cely
.NET prakticky postaveny "nad starym API" v prostredi Windows. Jak
ukazuje priklad Mono projektu neni to "stare API" vsak podminkou. A to
co "plni do .NET" jsou v tomto smeru jen knihovny... Vsak v jednom
prispevku tady nekdo psal, ze "sam MS nepouziva .NET a prakticky vse
je napsano "postaru"...
Marek